En underbar dag :)










Jag idag, tunika sötast ;) ifrån Lindex så klart,
 metallic leggings från gina väska från Lindex :)




Haha här är mitt fina fordon :) så skönt när man inte behöver åka bil överallt
 nu när det börjar bli sommar.

Utan man kan åka den här skönheten.



Var på stan en sväng efter jobbet, gat köpa ny tandblekning,
den jag köper finns på tandläkarhuset
den är den bästa 150:- sen ha du ett fint smile :)
Sedan var jag in på gamla crispin kommer aldrig ihåg
 va det nya heter, varför måste dom byta namn? jobbigt...
jaja där hitta jag veckans :p snyggaste skor bara måste ha dom
 la undan dom tills imogron 36 orna svarta platå gladiator skor 399:- bara som hittat.

Idag på jobbet har jag hängt om assen, så himla kul coh fint blev det också.
Idag blev jag utsedd på jobbet till månadens hej titta leare :p IGEN marika
valde mig jag ha varit det 2 ggr förut med :D
hon sa iaf att jag var så glad jämt, hjälpsam med kunderna och var
verkligen servic inriktad, det är så kul när man får höra sånt, då
blir man så glad, att nån uppskattar en, det känns bra.

Imogon börjar jag inte förns 14.oo skönt. sen är jag ledig,
ja LEDIG tänka sig att jag är ledig på onsdag och torsdag
sen bytte jag till mig en ledig lördag så jag är ledig till helgen
med, lyx lyx tro vad man ska hitta på då da?
Nu ska jag åka och hämta magnus hoss Amanda sen ska vi åka
och titta på fiske affären :) så kul med akvarium.
Sen blir det träning tror jag om jag orkar idag känner av träningsvärken idag skönt ;)

Bye bye :)


Fan va snygg du är min lilla modell:)saknar dig PUSSA!!!

2009-05-12 | 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback