Fixat hemma och shoppat..


 


Jag idag tröja h&m väska lindex byxor lindex


 

 
På tisdag va vi och shoppade i sundsvall jag andrea casper magnus och nisse
kul kul andrea va barnvakt åt casper, tattis son, sötaste ungen :)

hitta massa fina kläder på cupus gina och h&m så klart :)



Det här gjorde jag idag när jag kom hem :)
bokstäver HOME i hallen, riktigt nöjd blev jag :)




Älskar att pyssla en massa hemma. Detta är i hallen.



I hallen gjorde jag dom här av tapeterna som blev över i sovrummet
Enkelt och snyggt tipps köpa en tapet bit och rama in, finns så snygga tapeter.
Det kan bli riktigt snyggt om man gör en stor tavla på en enfärgad vägg, nästan som en fond vägg.




Och dom här har jag satt fast på toan, nöjd åter igen :)



Älskar wallstickers lätt att sätta fast och snyggt,
dom här är i vårat kök och kommer från ikea.




I köket var det ny kaklat med vita plattor, jag köpte klister papper i svart och en tapet kniv
på fresks och gjorde egna, finns ju oftast och köpa men det är billigare å göra själv.
Snyggt ;)



I tv rummet ovanför soffan åter igen från ikea :)



Och en sista bild på vårat fina akvarium, som typ är klart nu, väntar bara in alla fiskar.

Mycket bilder idag jag hinner inte skriva nå mer,
måste städa nu inför imorgon, då är det partaj hemma hoss oss :)
Har varit en intensiv vecka har jobbar 8.00 till 18.00
varje dag denna vecka, man e lite sleten :)
Därför hinner jag inte med och skriva.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback