Jobb jobb jobb :)


 



Jag idag, jacka och skjorta h&m, jeans vila, resten Lindex ;)

Jag har inte varit ledig nått alls som de va tänkt :(
 lite jobbigt, fast ändå bra, är lite uppstressad just nu.
Jobbade 10.00 ti 18.00 både igår idag och imogon ska jag också de, imorgon är det 
nivea demo på butiken ha fixat mycket inför det idag och så, mycket har man att stå i.

Hoppas man bli ledig på lördag iaf som planerat :) för då ska
jag baka och göra en massa kul.. :D lina ringde nyss
och vi pratade om vår lilla grill fest vi ska ha hoss oss den 30 :)
de bli kul kajsa kommer nog och gabbi kommer hem också tro jag :)
så kul å umgås me tjejerna från förr :p alla bara flyttar. :(
Igår bestälde vi fiskarna, dom kommer om 14 dagar typ. skoj skoj.

Ne nu ska jag ta och lägga mig och mysa
med goo älsklingen min och titta på nyaste lost :)


Men Helvete Cicci! Du har aldrig funderat över att bli modell? Du är myckt vacker :) Jag skulle döda för att få din kropp :) Hoppas att allt är bra med du annas! Jobba inte i hjäl dig bara. Kram kram.

2009-05-15 | 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback