Magnus är min Gittar Hero och jag är en jävel på golf :)



Idag  jobbade jag till 14.00 sen möttes jag av en städande
magnus, hehe han är så duktig min älskling sen så spelade
vi lite WIII och jag äger på golf, haha kanske inte det roligaste att vara bäst på men men, magnus äger juh 
gittarhero så :p jäkligt kul älskar wiii roligaste tv spelet :)
 
Sen va vi  ute i solen en stund :) är så brun nu så :) körde med lite kokkos olja, de e nice.
Sen runt 18.00 kom daniel, lina och ola min kusin från göteborg hem
till oss och vi grillade pratade massa film och tog nån kall öl det var riktigt mysigt,
dom åkte typ nyss, ola skulle åka hem i morgon, kul när han är här och hälsar på han är ju så himla go :)




När jag var hemma igår så fick jag se alla fina och frestande bilder sen daniel
var i utromlands i dubai, värsta paradiset, husen och miljön där
 verkar vara helt sjuk, världens rikaste land tror jag det är, finns ingen brottslighet alls, 
 fasen man  blir sugen alltså, jag vill också......



Nu sitter och lyssnar på Lady GaGa nu, hon är så kung i digg here :p
Imorgon bli det nog träning och solning, ute om det är bra väder,
 daniel sa att det skulle regna imorgon men  han kan man inte lita på :p

Yes thats it :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback