Me In Skellefteå.


Nice hotell var det iaf, mitt inne i stan fin utsikt över stan, lindex låg bara mitt över gatan.


Me, liten ego bild på hotellet.


Inte lika mycket vår där uppe som här hemma.



Rummet, låg mest och tittade på tv och myste i sängen när jag var uppe på rummet,
drog en sväng på stan också efter utbildningen, lite shopping blev det nå linnen på gina och lite ass från h&m
inget från lindex de shoppar jag hellre i våran butik ;)



On the road :) körde en KIA den gick bra, men fasen asså va
mycket kamrer det va från umeå upp till skellefteå
lätt 35 stycken det var galet. så då fick man ta det lite lungt. :)
Det var grymt kul att få åka dit och lära sig en massa nya saker
inom mitt  område på lindex som är kosmetik.så nu har jag mycket att göra sen nästa vecka. kul :)
Jag kom hem sent på torsdag, sen upp och jobba igen 11.00 till 21.00 var ju tjej kväll på stan med modevisning och grejer ganska mycket folk så det var kul, mamma kom förbi på bjöd mig på mat, hon är så go :)
Sen jobbade jag till 18.00 igår och har jobbat idag med, fasen man är aldrig ledig alltså.
Magnus bli lessen när jag aldrig är ledig lördagar, jag med :( men men jobb tackar man ju inte nej till.
Som sagt är det alltid roligare den 25 när lönen kommer :D

Snart kommer magnus mamma och hennes kille på besök, med vårat akvarium. :)
Vi ska köpa mini hajar :) kul kul. Sen så ska jag nog träna lite yoga det är
så skönt när man är lite stressad, har varit det ite på sissta tiden,
så med yoga slappnar man av bra.
En varm kopp te efteråt gör susen.
Imorgon blir det träning och solning tror jag,
Så det är min lördags kväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback