Min kärlek....


Snygg magnus ;) fin bild på my darling.
Love he´s tattoos ;) 

Gud va typ en vecka sen jag skrev ett inlägg nu ju.
fy fy jag sokm började bli så bra på de här. :p
Magnus är sjuk :( svin sjukan han träffade en mexikan
när han va i sundsvall tro jag,  :D ne jag bara skoja han e bara
 lite förkyld men killar gör det alltid till värre än va de e.

Igår skulle jag gå ut och gå min vanliga långa runda då åskan börja
 dåna ner inte kul alls idag ha det varit bättre väder men då
har jag ju jobbat idag så klart :(
Ne så jag fick träna inne isället och fy fasen nu ha jag träningsvärk, så sköööönt.
 Mycket folk på stan va de idag också jag satt ute i solen en stund, härligt.
Marknad är det ju också, orkar man gå? är så himla trött ju.
 Få se kanske gå dit efter jiobbet imorgon me andrea och dom om de inte regnar.
Vi var nyss och köpte en fisk nummer 2 till vårat akvarium,
 dom andra ha vi ju beställt och dom kommer senare,
det blir så fint så här ska det typ se ut.. :)
 


Ne nu ska jag göra nått vettigt innan jag ska sova, jag bara måste ha
 8 timmars sömnn varje natt annars är jag död på morgonen.
Är så svårt å sova när det är så ljust så sent bara. :( men vi ska he på en rulle
 och gosa lite så så brukar jag slummra till ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback