Morgon gos och kvälls mys :)


Haha snygg bild, ska han äta mig? :)
det är frågan? Jobbade idag men bara till  till 14..00
skönt att sluta lite tidigt någon dag också, dåligt väder i dag så, vi for  och hyrde lite film.
Jag har nyss tränat, så himla skönt, magnus ska laga mat sen så
 då ska jag hoppa i mysbyxorna och göra mig redo för film kvällen.



Vii hyrde lite svenska filmer, Stockholm boggie är en skön sommar film
patrik 1,5 har jag inte sett än så det blir kul, offside har jag sett men det var bra längesen, den är rolig den med.
I helgen när vi grillade pratade vi en massa film så jag och magnus blev sugna på att se lite svensk  film.
Imorgon åker ju jag till Skellefteå på cosmetik utbilldning det blir ritktig kul, så då  få vi passa på å mysa riktigt mycke ikväll. Imorgon fyller Lina år daniels tjej, så grattis till henne i förskott, vet precis vad jag ska köpa :)


Bild sen i helgen, Ola, Lina, Daniel och bobbo :)
Dålig bild, min kamera är trasig på nå vis, funkar
bara då den vill funka, så då få mobil kameran duga.

Ser lite tomt ut där på väggarna men vi väntar in våran öppna spis, och akvarium
så det ska snart fyllas ut. Kul kul vill åka på ikea snart igen
känner jag, vi ska fixa till balkongen också så den blir mysig,
trä väggar, trä golv, ny utemöbel och lite sånt :)
Ne nu  ska vi mysa ;)


Träffar du Lina, pussa henne från mig:)

2009-05-05 | 10:08:21

har en ny blogg!! LÄS :D o kolla bilden på dig,mig och sandra när vi gick i 6;an hahaha:)

2009-05-09 | 01:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback