Nu har jag solat :)



Nu jäklar anåda har jag pressat :)
Är hemma i nyland just nu, va hemma för att byta till sommar däck :)
Min kusin Ola från göteborg är hemma nu också kanske ska vi hitta på nått kul imorgon allihopa
Idag for daniel, ola och lina till övik på nån bil träff, orka inte följa med
var så härligt ute i solen så jag ville ligga kvar ;p
Ledig idag men jobb imorgon så det gäller att ta vara på tiden..
Till veckan på tisdag åker jag till Skellefteå, på utbildning
igen, har typ bara vare i skellefteå en gång, så det blir kul.
Ne nu ska jag lata mig igen :)
man skulle haft lite coccos olja nu, det skulle steka bra det hehe
Hej svejs :p




Men hej gumman! Visste inte att du hade en blogg:). Jo det rullar på, hur är det med dig?:). Kramar

2009-05-01 | 19:33:13

"du smörjer in dig och luktar kokkos, det är samma varenda år, du smörjer magen och dina lååår" sjunger ! hahahaha :)

2009-05-01 | 23:09:06

hej snygg-cissi! :) tack detsamma! jo, bara fint, sj då?

2009-05-01 | 23:42:00

Fan va kul att du också ha blogg:)ska kolla hur de liv lekar här:)puss

2009-05-02 | 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback