Sko frossa....






Idag välkomnade jag mina nya underbara skor till min samling :)
399:- va dom lätt värd. Platå brukar inte riktigt
vara min grej men dom här va sjukt snygga.
och så sköna att gå, i som att gå på moln ;p



Idag började jag inte förns 14.00 så jag och magnus hade en gosig morgon tisammans :)
Precis när jag skulle cykla iväg så började det took regna :( så då tog jag bilen ;) lyx. 
Sen innan jobbet gjorde jag lite ärenden på stan, hämtade ut skorna som jag lagt undan.
Efter jobbet köpte vi glass, jag provade nån ny solero,
så himla god den va, jag älskar dom glassarna, magnus tog piggelin
som vanligt. Mumsigt värre. Sen tittade vi lite på Smallville.





Nu håller magnus på att pyssla med vårat akvarium, medans jag
 latar mig i soffan lite med en kopp te och läser lite tidningar.
Jag har inte lyckats läsa ut ego girl än, tycker den inte va så bra
ändå, kanske i början men den blev den vara sämmre och sämmre,
 hon skriver inte om nått som fångar mitt intresse,
men nu ha jag bara typ 10 sidor kvar. Sen få jag börja på nån ny bok.
Imorgon är jag LEDIG så skönt ska sova ut länge imorgon sen vet jag inte vad vi ska hitta på ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback