Idag, tränings galen....


Jag idag :)



Haha spännis Cissi :) som vanligt ;p

Idag har jag varit på marknad, köpte inget,
men det var verkligen bästa dagen att gå på
 marknan tur att jag var ledig idag, hur fint som helst och varmt.
Sen gick vi hem och magnus gick till en kompis :D
så då passa jag på och gå ut och gå en promis :)
Sen hem och gjorde lite yoga.



Kom nyss hem från city vi va där och åt, grillspett så himla gött :)
mumms, nu ska jag nog städa lite och sen sätta mig på
 balkongen och läsa lite, så skönt att vi har sol typ hela dagen och kvällen.

Imogron jobbar jag en kort dag bara till 14.00 sen ska jag hem och tvätta.
Sen ska jag och andrea åka till långsele hon ska
göra en tattoo tro jag eller bättra på nån!? Tisdag då är jag ledig.
Nice då bli de lite shopping i sundsvall. Måste på Gina och spendera lite..
Jag och magnus ska också köpan en ny ute möbel till balkongen
på ikea som jag har sett, kul jag ska göra jätte fint på våran balkong,
måste stor städa också i veckan innan alla kommer på lördag, så kul jag längtas...
Snart är det helg igen :)


första bilden ser ut som en colgate reklam :D

2009-05-24 | 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback