Dagens...



Dagens, ny klänning från Lindex, ni måste in på lindex
vi har fått så sjukt fina kläder,
farligt att jobba där nu, men kul också
med så fina kläder i butiken.




kklänningen är typ röd/rosa med lite små söta volanger.

Idag har de inte hänt så mycke, jobbat, och tränat, nu sitter
vi och tittar på nya heros, älskar den serien. På torsdag kommer
mammsen på besök, kul ska bjuda hon på fika, bullar som magnus bakat.

Imorron ha jag sovmorron igen så skönt, ska äta frukost på sängen, ska
överaska magnus, så mysigt med frukost på sängen.
Nu ska jag titta i h&m katalogen igen, svårt att bestämma mig vad jag vill ha. :)
sen ska jag  måla naglarna och lite sånt sen sova,
ska sova tidigt ikväll så jag får mycke sömn i natt.

Go natt på er...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback