Mary kay kväll



I lördags va det party, fest hos mig och utgång på the club, mycket dans
en mycket lyckad kväll, utan batterier i kameran så blev de inge kort heller för min del.

Sinnica va sjuk som vanligt :p men de blev iaf lina, kajsa gabbi och jag
vi käkade pizza från city sen kom jens och hans kompisar :D alltid lika kul,
då kom allt igång sen va de fest, och tack vare jens va vi som vip gäster, för när vi kom ner
på stan va det sjukt lång kö, och då mena jag sjukt lång, men
vi fick gå före alla, så skönt, vissa slapp till å med att betala. :)
Lina skulle bju mig på en drink hela kvällen men de va så mycke folk runt
baren så man kom inte ens fram, ingen mening att försöka ens.
Jätte många hade va ut kläda, inte jag, är inte min grej riktigt.
Men kul att se alla andra. Jätte kul lördag kväll, men en seg söndag
vi bara sov och myste hela söndan.

Igår va vi i nyland och bev bjuden på middag,
alltid lika gott
med mammas mat :)

Idag slutade jag 18.00 sedan efter de va jag och Marika bjuden på
till stil i gallerian där dom hade hudvårds/makeup kurs för märket Mary Kay
det var jätte trvligt, skulle få en massa prover hem i brevlådan så
jag skulle få testa :) KUL.

Fick paket idag från eleven.se, min nya super stora locktång
som ger stora lockar.







Bli kul å testa den, blir nog jätte fina lockar med den.
Billig va den också 295:-.
Nu är jag trött har sov morron imon iaf.
Mysigt värre :) Go natt

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback