Mammsen va här...




Idag ha mamma vare här hos oss vi bjöd henne på god smörgåstårta
då blev hon glad, jag ha vare ledig dag så skööönt
magnus ha lagat mat vårrullar med risotto
så sjukt gott, jag ha solat och tränat, nu är jag helt slut och sitter i soffan, ska nog
fixa lite te och läsa lite sen ska jag nog sova börjar tidigt i morron.
Helgen blir härlig är ju ledig på lördag, gud så skönt med en lång helg
man hinner med så mycke då :)

Gud snart måste man börja jul handla, kul
att köpa julklappar, roligare att ge bort än att få ;p
jag och mamma ska iaf åka tisammans ti övik nån dag, kanske
nästa vecka, fika och titta efter lite julklappar..
Jag vet iaf vad jag ska köpa till magnus hihi :)

Ha nyss lagt ut saker på tradera igen,
så kul att få saker sålda som man ändå
inte använder.

Ne nu bli de te i soffan med en bok.

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback