Me me me me me me



Imorron ska jag fixa mammas hår så hon blir finare ;)
och på tisdag så åker vi till övik, kanske ska jul handla lite,
ska bli kul att åka dit ha inte vare där på länge nu, man typ bodde ju
där förut då jag gick i skolan så då va jag lite less övik men nu
va de ju som sagt längesen, dom ha ju fått GINA nu också perfa.
De ska bli jätte mysigt fika och grejer på stan.

Sen på onsdag ska jag och älsklingen på bio, yes vi ska se
bröllopsfotografen



Vi tycker den verkar bra, gillar att se svenska filmer på bio.
så det ska bli kul, jobbar ju hela helgen så då hinner vi nte göra så mycke
jobbar lördag + söndag bra om man tänker på hur tjock man vill ha plånboken iaf :)

Jag längtas tills den 4,5,12 december
den 5 då är det julbord med tjejerna på lindex och
den 4 med mamma och pappas företag på dannero
och den 12 bjöd Marika med mig på Valvet när Markus fagervall ska
uppträda där
, kul middag och grejer.
Så kul att Marika överaskade mig med det.
Hon e fö gullig hon :) Lina kanske följer med oss också (hoppas hon kan bara)
och brudarna på Stil...


Haha gud va stor bild :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback