My new love




Gud vad duktig jag är på att blogga, ne men det är ju så här när man gör en massa
saker som man borde skriva om då har man inte tid.

Förra tisdagen va vi i övik jag och mamma, jätte kul bjöd hon på en mysig frukost
hemma hos oss sen åkte vi och shoppade, lite julklappar,
handlade på gina och h&m så klart. :) fin gian butik i övik var det också.
Köpte lite blommer och grejer till ägenheten också.

Jobbade 8.00 - 18.00 dagen efter sedan på kvällen åt vi
middag ute och sen gick vi på bio, bröllopsfotografen
den va as bra, haha vi skrattade as mycke magnus tyckte också den va kung.
Kul och mysigt, sedan jobbade jag tidigt morronen efter de också.
Och jag jobbade fredag, lördag söndag och idag, ingen helg för mig inte.
Igår jobbbade jag till 1800 efter de bjöd jag älsklngen på pizzapå orren
mumms.

Lite trött efter den här veckan men imorgon då är jag ledig då ska jag znosssa
en evighet, sen så ska vi upp på vinden och hämta allt jul pynt, kul.
Ja jag är sen med julpyntet men vi vill pynta tilsammans och jag ha inte haft tid till
det än, men imorron bli de jul hos oss också.

Igår köpte vi pepparkaks hus, man måste ju köpa sånna saker i tid.
Gud va kul med jul och med all snö Har bara en julklapp kvar
fixade magnus julklapp idag :) hemligt.
skönt att ha allt klart, jag brukar alltis va ute  sista veckan.
Och de brukar va rätt jobbigt. Men nej inte i år.



Råkade köpa dom här skönheterna förra veckan också hur kan man motstå dessa?
399:- och fick 10% på de också, tackar :) dom va som gjorda för mina fossingar.





köpte bland annat dom här i övik som vi har i hallen...



Och lite ass och kläder så klart 2 leggins, ett linne, en topp
en kavaj 2 örhängen, en gosig halsduk mmm ;p
nöjd med mina fina köp :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback