Svarta naglar och kanelbullar



Slutade 16.00 idag, efter de solade
jag och vi var ute på
promenad, härligt.



Målade naglarna svarta idag, ha inte vågat förut, det är skit snyggt
men jag är så van min franska manikyr, men nu är den borta
iaf för ett tag.
I like them black now......



Magnus köpte så himla fina lamper, som han satt upp under hyllan i hallen.
Vart så bra, som pricken över i:et :p måste bra döja dosan som
hänger till höger, inte så snygtt när den hänger där.



Snyggt va? :)



Sedan bakade vi kanelbullar, guuud vad jag älskar den lukten,
doften av ny bakade kanelbullar, mumms.
Så nu ska vi äta en kanelbulle och ett drika ett glas mjölk
och titta på lyxfällan, spännande.



Ti helgen ska vi ti nyland igen, det är ju fars dag,
 åste ju hem och krama på pappa lite.
Vill ha mina saker från H&M nu som jag beställde.
Skulle komma nästa vecka och några saker skulle komma senare.
Ha velat haft en hello kitty morronrock jätte länge, mysigt. :)
Gud det är ju redan fredag imorron.
Mysigt me helg igen, idol imorron ju.
I morron r det fredags mys.....

Go natt på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback