Världens bästa flickvän





Så fina ord fick jag av älsklingen idag när jag lagade middag åt honnom.
Jag gjorde egen klyftpotatis, kyckling, med jätte mycke god sallad.
Ett lite hjärtan också på tallriken, bara för att han är så underbar <3




Så vi åt en super god middag, härlig måndags kväll,
känns som fredag hela veckan ;) vi tittade på film också
den senaste Johan Falk, den näst sista filmen.
Tycker om dom filmerna, nu är det bara en kvar.





Kul idag hade vi Loreál besök på jobbet, fick den nya mascaran som vibrerar(?)
och en massa annat, en liten goddiiie bag :) me like.
5 mascarer 2 läppglans 2 nagellack, hår inpackning, 2 krämer, 1 läppstift
och 1 ögonskuggs penna. Tack loreál..
Vet inte vad jag ska göra nu funderar p att ta ett långt härligt bad,
magnus ha köpt en massa roliga badkulor åt mig :p mysigt, kanske läsa nån bok
och bara ta det lungt. Sov morron imon, börjar inte förns 12.00.



I helgen va de farsdag då va vi hemma i nyland
och mådde gott, vi fick middag, tårta och grejer.
Och jag kramade en massa på min underbara pappa också :)




Gulligt! ;)

2009-11-10 | 14:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback