Ben&Jerry´s







VÄRLDENS godaste glass ever, vi har nyss vare ute och gått
runt hågesta, gud så skönt fast kallt, när jag kom hem efter
jobbet så tittade vi p ett savsnitt true blood, sedan gick vi en sväng.
Gud vad det går fort hösten är verkligen här nu, kallt som sagt
fast härlig luft, skrapa ruterna på bilen gat jag göra i morse också
huvva, ska ämta ner vinter jackan från vinden också.

Ikväll bli de mys i soffan med tacos först sen glass. :)
imoegon är jag LEDIG yes då kanske vi ska titta på en
lägenhet nu igen, en där min chef bor, ´mkt fina lägenheter där.
En trea iaf.

Imorse när jag drog mig upp ur sängen för att hinna
tvätta, föna och locka håret så fick våran hår fön sönder
inge kul fick stå i en 40 minuter och föna med min lilla rese fön,
som slog av sig typ 6 ggr för den blev för varm, ingen bra start på dagn.
S nu ska jag beställa en ny från eleven.se.
Sålde nyss ett par skor på tradera för 270kr som
jag köpte för 300kr de blev jag nöjd med.

Just nu bloggar jag i köket med min mini dator
medan jag lagar tacoo, och det går inte så bra
måste nog koncentrera mig p en sak, maten.

Ha en så mysig kvll för det ska jag :)

Puss





Gottis :) jag älskar b&Js

2009-10-06 | 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback