Världens bästa...




Att vakna till detta är inte helt fel ;)
magnus är världens sötaste..



Idag har jag mest bara latat mig,
så ruggigt väder ute.
Jag ha haft de bra i soffan
med min filt.





Vi har köpt ett nytt badkar, jag har velat haft ett badkar hela mitt liv :p
jag har bara badat i badkar 3ggr i mitt liv,
så konstigt , jag gick och köpte en massa badkulor och grejer
sen efter jobbet låg jag i badet hur länge som helst medans
magnus lagade mat. Så himla av kopplande, det behövde jag.

Idag har jag vare ledig, har haft sovmorron,vare på promenad.
Skulle byta däck idag men det blir imorgon istället.

Jag vrål längtas till helgen så skönt att vara ledig
lördag och söndag. Vi ska på ikea på lördag och på kvällen
får vi middags gäster. Mysigt, vi skulle ju gå ut och festa i helgen
men det blir nästa helg, måste stor städa i lägenheten innan de :p


hej Cissi=) vilken fin blogg du har=)Kul att läsa om gamla klasskompisar och se va alla ha för sig=) Ha följt bloggen ett tag nu faktiskt;-)Ha ju träffat på dig nån/några gånger också faktiskt, men det är ett tag sen nu...

Ha det så bra! kram /Maria F

2009-10-21 | 21:31:24

Ja visst är den :)

Tack, tycker du med har fin blogg, kul å läsa lite tips av nån man vet är kunnig, el verkar de iaf på hur du sminkar dig å allt =)

2009-10-21 | 23:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback