Fika på stan i höst mörkret.



Idag har vi fikat på stan, varm choklad det bästa som finns
en kall höst kväll.

Cheferna var och hälsade på igår vi fick bara beröm.
känns bra har jobbat som attan nu sista tiden.
Nu ska magnus ut och gå, jag ska stanna inne, fryser för
mycke :p ska måla mina naglar vrål rosa, fixa brynen
och lite sånt mys pys medans.

Imorron är det idol, nu börjar det ju på riktigt.
Blir kul att se, då få man ladda upp me godis och grejer
innan, så man kan ha en kväll med mys i soffan.
jag är ledig på lördag se och häpna :p
första helen på 4 helger. Nice det är marknad i stan,
men den är inte så mycke för mig, tycker mer om vår marknaden.
På höst marknaden går man bara runt och fryser.

På söndag bli de kanske bio i långsele
flickan som lekte med elden, ska bli kul.
Jag är så trött nu i hela kroppen
måste sova tidigt ikväll, nu sitter jag och tittar
på parfymer på eleven.se och på party klänningar på
nelly.se 2 av dom bästa siderna på nätet, för nät shopping.
Just nu är det 100kr rabatt på nelly.se
om man anger rabatt koden NELLY09 i kassan ;)
då måste man passa på.

Idag på jobbet pratade vi om att vi ska åka på
en kryssing alla tjeter tisammans, det ska bli kul
vet dock ej när det blir men kul ska de bli iaf.

Ska ringa lina imon och höra med henne om vi ska
dra ihop brudarna och festa på löne helgen
på det nya på bowlingen. Skulle vara kul.
Va ett tag sen jag gick ut nu, lite sugen.

Får inte ut så mycket av att festa ständigt varje helg faktiskt
nej det finns mer ti livet än krogen.

Men som sagt nu är jag lite sugen, det är roligare om man inte
går ut allt för ofta, sist va ju me lindex brudarna då hade
vi as kul.




btw Här är min nya hårfön fick den igår,
fick en ny helt ny på garantin
nice, klarar mig inte utan en hårfön.
Den bli ti å testa imorron.

Nu ska jag fiffilura lite go natt puss på er...








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback