Idol Rabih äger ikväll....



Yes!!
vann vi inte en tävling här i veckan, JO! det gjorde vi
bäst i sverige och smink för 1000kr VAR
inte en dålig vinnst, ne en härlig vecka, allt går så bra nu trivs så
bra på jobbet känns som jag har vuxigt som person
så mycke på sån kort tid, det är skönt att trivas med sig själv
och inte känna mig stressad och ha prestations ångest.

Ne nu är jag på topp.
Ne inge mer om detta :)

Just nu sitter vi och tittar på idol, Rabih
är KUNGEN ikväll tycker jag.
Rätt söt är han också ;p
men inte sötare än magnus.

Ne, jobb imorgon och middag med familjen.
på söndag ska jag träna och tvätta, en 
såndär kul ledig dag :p

Nästa vecka ska vi iaf åka till ikea
och köpa lite saker till hallen, ska måla
spegeln i hallen också vit, nu är den guld, jätte fin
men tycker vitt blir finare. Så de bli kul och köpa
lite nytt och fixa, älskar att gå på ikea med magnus
vi har exakt samma smak och vi kan gå där jätte länge
och bara drömma oss bort  tills vi skaffar hus, då
vi ska ha de och de.. Ja kul kul...

Längtas till nästa helg då jag är
ledig både lördag
och söndag :)

Trevlig helg på er puss



Hallå =) allt bra? hur va maten nu då? nyfiken =)

2009-10-20 | 14:07:56

Skulle de bli middag och fest hos dig nästa helg?

Vilka blir det?

2009-10-20 | 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback