Middag vid Högakusten



Dagen började med 7års olycka, haha eller de skulle man
säga om man är skrockfull som jag då inte är, som tur är.

Jag hade sänder våran fina hall spegel, glas över hela golvet.
klockan halv 7, magnus vakna och fråga om de var inbrott, men nej
det var bara klantiga lila jag som va i farten.
Morgonen blev stressig men magnus fick städa upp efter mig ;)
Jobbade bara till 14.00 idag så det var skönt, så när jag kom hem
damsugade jag lite till så att det blir riktigt gjort :p

Sedan for vi och åt middag vid Högakusten.
Jätte mysigt, så vi kom nyss hem och nu tittar vi på
nya Harry potter, vi såg den på bio förut men man kan ju alltid
se harry igen. Dålig start på min måndag men ett romantiskt slut ;)




Städade lite i min smink låda, så fint det blev, måste kanske
torka av produkterna också dom är lite kladdig :)
men annars blev jag mycket nöjd.





Dagens tipps; Fick chansen att prova nya TRESemmé balsamet
det var riktigt bra, brukar aldrig använda shampoo från affären
brukar köra på dom från en frisör, mest
för att produkterna hos en frisör är större och inehåller
mindre eller inget silikon, men de här var överförväntan,.

Håret blir super lent och glansigt, luktar super gott är på hela 900ml
så den räker ju ett tag, super bra om man har långt hår då en flaska
wella från ica räker typ 5ggr.
Finns att köpa på utvalda affärer inehåller också vitamin B5
finns på tex konsum här i sollefteå kostar runt 98kr per
flaska.

Så den får ♥♥♥♥♥/♥♥♥♥♥










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback