Älskar alla knäppa människor på Idol :)



Ingen har väl missat att dol har börjat :) tredej avsnittet är ikväll,
spännande, kul när man få se lite folk härifrån och min killes ex,
ska också sjunga, kul att se. :?

Haha killen som sjöng "leende guld bruna ögon", damdi damdi dam
igår va ju för söt och dålig :p Idag har jag jobbat men bara till 16.00
magnus lagade mat och jag latade mig, nu väntar vi in Idol.
YES till den här helgen är jag ledig både lördag och söndag :)
På söndag kommer bror och lina då ska vi se nån film och äta gott.
Nu ska jag lägga ut lite sker på tradera som jag ska sälja efter stor
städningen i garderoben, tack för tippset du som skrev de till mig :)
jag brukar göra de, men jag slänger de som inte känns värt att sälja.
Kul med lite extra pengar.



vem av dom som sjöng var din killes ex då??nyfiken...;-) va heter du på tradera förresten, om man vill kolla in dina auktioner...kanske finns några fynd;-)

2009-09-11 | 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback