Loreal utbildning i umeå nästa

Idag har jag varit ledig, bara myst med magnus och gosat
Nu sitter jag och tittar på debatt på svt jag älskar debatt,
magnus är hos en kompis så jag tog ett skönt fotbad och
målade och fixade naglarna. Längtas tills nästa vecka då
jag ska fixa håret
och bli fin :)

Pappa fyller ju år nu på fredag och jag och magnus
har köpt en as bra present, verkligen det var magnus som
hittade den.

10 november ska jag på utbildning för Loreal igen i Umeå
och den här gången blir det Hudvårds utbildning ska bli
riktigt kul faktiskt, längtas till de.



Såg idol ikväll så klart, magnus ex åkte ut ikväll iaf såg jag.
kan inte säga nån som jag tycker är så där super bra än.
Finns rätt många som är hyffsat bra iaf tycker jag.
Kul att se vilka som blir dom 20 sista.

Yes la ut saker på tradera och en jacka på blocket, fick
den sold för 900:- rätt bra, nu ska jag lägga ut lite mer,
kul när man får saker såld :) då kan man köpa lite nytt.
Ska ju jobba i härnösand nu på lördag, då ska jag gå en sväng på stan där
är inte så ofta man är i härnösand.

Ne nu måste jag sova, magnus är inte hemma än
ensamt att sova utan han :( fast jag jobbar ju imorgon.

Puss på er




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback