Nej tack till vaccin mot svininfluensan

Efter jobbet igår åkte jag hem till nyland
och blev bjuden på middag,
var så länge sen jag var hemma, mysigt att träffa hela
familjen, sov över också så nu ligger jag nyvaken här hemma
i nyland och bloggar :p

Igår var det 11 september, huva en hemsk
dag i historien, 2001 hela 8 år sen.
Fasen va tiden går fort alltså.


En annan sak som göe mig sjukt irriterad är allt detta prat om svininfluensan!
ALDRIG att jag kommer ta vaccin mot detta, nä inte när det är okända
biefekter, vill inte spruta in något okänt i min kropp,
hellre att jag stannar hemma
tills det blåst över. så nu drar jag lite fakta här kortfattat....

visste ni detta, (?) svininfluensan upptäcktes redan 1930 då hos grisar
för dom är denna sjukdom vanlig och ibland dödlig, det finns tre typer av svininfluensan-
influensan sprider sig inte normalt till oss männsikor men det kan mutera
eller också kan sergment  av arvmassan från olika influensavirus blandas
som i dom former gör det smittosamt från
människa till männsika, Så det virus som slog ut i år (2009) i mexiko
tros vara genom skapat av olika arvmassa från fyra olika influensa virus.
En sån här inflensaepedemier brukar uppträda
vartannat eller var tredje årtonde, som den senaste pandemin
var ju honkonginfluensan som slog till 1960 och
som spred sig över hela världen.

Det är möjligt att det kanske fanns en influensa för 50-60 år
sedan som gör att de har en viss immunitet.
Det är
bara några procent av de drabbade som är över 60 år nu.

Om vaccinet Det finns en på taglig risk att en massvaccineringen mot
svininfluensan orsakar större skada än nytta.
Om viruset muterar och utvecklas till att bli farligare kommer sannolikt vår
befolkning att ha en sämre motståndskraft mot nya varianter än om vi inte hade massvaccinerat,
foster och späd barn kan få kroniska sjukdommar av vaccinet.
Foster hos gravida. Här kan den svåraste skadan uppträda eftersom
 fostrets hjärna är extremt känsligt för kvicksilver.
De skador som kan inträffa kan leda till att fostret får hjärnskador som redan tidigt
 i livet kan yttra sig i form av diagnoser som autism, Damp/ADHD.

Är det de man vill? nej inte jag iaf, ne du jag ska inte
ta nån jävla dödspruta iaf, jag kör med handsprit och
min super silver dryck som jag köpt på bodystore.com
som är bra mot allt.
159 kr för en 500ml flaska, och den innehåller
då fasen inte kvicksilver....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback