Im Coming Up, As Superwoman!?

YES I DO :)

Idag har jag fått beröm på jobbet igen.

Allt känns så bra, nu kan man bara bli bättre..
Jag ska bland annat få åka till Härnösand och hjälpa den
butiken att styra upp deras lager för jag
ha gjort så fint i vårat lager,
kul, ska bo på hotell igen, kul även
fast det bara är i härnösand. ;)
Så kul att få massa ansvar och
nya uppgifter det får en att utvelas
på sitt jobb..

Mår super bra nu efter allt beröm
och bara allmänt tycker jag att "det går bra nu",
känner inte mig lika stressad längre, var ett tag där
som jag verkligen kände att tiden inte räkte till,
och då mår jag inte bra, man vill göra allt vara överallt
hela tiden, och just nu så lägger jag ner all min tid på jobbet
och hemmet, början till min lilla familj :)

Men ibland måsten
jag tänka på mig själv också, det gör jag nu
det är ju ändå mitt liv jag lever, jag vill ju att
jag själv ska må bra
och mina nära och kära.

Förut önskade ja  verkligen att jag kunde va de, 
och nu känns det som att jag börjar bli det, superwoman alltså ;)





Haha ja ni fattar, snygg bild, paint på 3 minuter haha,
få la duga, ni får ju en bild om hur jag typ ser ut i min
superwoman dräkt. ;) grrrr inte sant? haha
(lika snyggt gjort som kissis bilder när hon fixar dom i photoshop.)





Alltid kul med beröm :) man vill ju verkligen ha det också..

2009-09-16 | 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback