Imorron

Ska vi titta på en lägenhet igen :)en 2a med hela 72kvm
skulle ju inte vara helt fel,vi bor ju nu i
en 2a också fast en liten på typ 50kvm eller nå.
Litet är det iaf fast fint. Så det blir kul,
sedan kommer bror och lina på besök
det blir också trevligt.

kom hem ifrån Nyland efter 5 typ, det var super
trevligt, god mat och umgås med familjen kan ju inte bli bättre.
När jag kom hem lagade älsklingen mat världens godaste
wook och ris, som vi åt med kinapinnar eller va de heter,
haha är inte så bra på de, men magnus är grym ;)
och nu sitter vi och tittar på kill bill :)
och äter lite poppcorn :)

Ska försöka hinna sola, träna och hämta
ut det jag beställt från bodystore också i morron.
Gud så skönt med att vara ledig på lördag, helgen
blir så lång, jag ha haft söndag hela dan idag.



Nu ska vi forsätta mysa :) go natt på er


Våran hyra ä på 8500 kr. Men då bo vi i en 4a på typ 128 kvm. Men då ingår allt i hyran. typ, el, vatten. värme, motorvärmare, å tv.

Jag vet faktiskt inte om man kan ställa sig i kö.. Jag bodde i en annan lägenhet i samma hus innan, men då va de en 1a på typ 40 kvm. Den betalade ja typ 3500 kr för. De va min mamma som "hittade" den. Så bodde ja väl där 1-2 år, sen bestämde vi oss för å flytta ihop, å då hade dom precis renovera lägenheten under. Vi hade absolut inte tänkt å flytta till nå sånt stort. Men vi va å kolla på den bara för "kul". Nyfiken på hur de såg ut. Å ja. sen blev jag juh dö kär så vi tog den :p haha

Men jag kan juh leta redan på nummret till hyresvärden om du vill ringa å prata med han? Han bo i typ falkenberg så han bo inte häromkring. Men jag vet att dom ska bygga fler lägenheter i huset bredvid å så. Men de lär juh ta ett tag innan dom ä klar :p Vart bo ni nånstans nu då? :)

2009-09-15 | 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback