Inte så trött me tanka på.....



Hur jag har jobbat, 07.00 till 16.00 mån/tis fasen är man inte van de så
bli man trött men båda dagarna jag kommit hem så har jag vilat(sovit) ;p
2 timmar, så då bli jag pigg igen, nu ska jag faktiskt träna, ja lite sent men jag
känner bara att jag måste :) imorgon åker Lina och jag till sundsvall, jag åker 
till kramfors vid 3 halv 4 kanske, då skulle dom bju mig på mat :)
sedan bär det iväg till sundsvall, dior VIP kvällen håller på till 21.00.
Ska bli kul, kasnke vi drar på stan nått innan och ta en fika.
Är sugen på att köpa nya skor :)
ne nu ska jag byta om och träna en sväng..
Sovmorron imorgon kanske? Gud nu fick jag Deja Vo haha ja ja natti natti..

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback