Not there yet



Jag idag kofta Lindex ÄLSKAR den,
såg att dom hade nå liknade på gina nu, bli sugen
köpa en till den är så mysig och fin, kanske en annan färg
kostar bara 199:- där ju, min köpte jag förra året på lindex,
399:- skiljer mycke alltså, och min klänning är från gina.

längesen sist, men internet är bara knas :p
funkar bara ibland, hinner typ
knappt göra ett inlägg sen vipps så är det borta.
inge vidare kul.





Här är mina underbara nya skor, jag älskar dom yes i do :)
så jäkla snygga, från din sko 499:- la undan dom efter jag såg dom
på internet, för där va 36 och 37 helt slut, så jag och min underbara magnus åkte
till sundsvall efter jobbet i lördags, kul, dom satt underbart och va
exakt som jag hade tänkt mig.

Jaha vad har hänt man hinner lixom inte
blogga så vidare mycke.

På fredag bli de kalas för då fyller min pappa år,
tänk att ett år sen precis nu så var vi på cypern och solade och badade,
underbart, ibland önskar man att man bara kan ta ledigt
2 veckor bara så där, men man har ju ett jobb att sköta annars bli
de ingen inkomst :p Och nu är Johanna på jobbet på cypern
och chefen kom nyss hem.

På löradg ska jag till härnösand och jobba, dom ville ha en extra
skulle va ledig men vadå? :)

Snart löning :) nästa vecka på onsdag bli de sundvall igen
ska till Linda och fixa håret igen, slinga utväxten men inte
toppa nått tror ja för det spar jag ti nästa gång..

Måste dra ihop tjejerna också och dra ut snart,
jag och lina pratade om att planera in och kanske hälsa på Gabbi och
jens också i söderhamn skulle vara kul.

Funderar på att bju mamma på bio också :)
den nya "flickan som lekte med elden", vi
såg den första på bio tisammans i sundsvall, den här
verkar också sjukt bra, måste titta när den går så man inte
missar som jag och magnus gjorde med transformers
I LOVE den första filmen, ha inte sett den andra än och de är
jäkligt jag sur över..

Yes svenska hollywood fruar ikväll, inget idol dok
men spännande imorgon å se vilka dom 20 sista blir.
Nu måste jag äta nå mat.

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback