Städat klart och tränat



yes det var det jag ha gjort idag efter jobbet, ha städat alla garderober
och släng en massa saker, kläder och skor, man köper bara nytt hela tin
men man slänger aldrig de gamla, hatar att slänga kläder och skor,
det skär i hjärtat ju ;( men de måste ju göras..
Plus att jag ha äte super goda pankakor som magnus gjorde idag och glass mums.



Min lilla super dryck, advokado, hallon,
honung, turkisk yogert, mjölk
mixa sen e de klart :) nu sitter jag och driker den
äter vattenmelon och tittar på gamla avsnitt av heros,
verkligen längtar tills dom nya kommer de och lost
världen bästa serier efter sex and the city
så klart. ;)


Åh, tack så mycket :) Den ligger i samma hus som gamla sherdins butiken :) I de där gula fula huset :p Men de ä riktigt fina lägenheter inuti :)

2009-09-08 | 14:42:35

du kan ju alltid sälja kläderna på tradera eller dyligt så få du ju in lite slantar;-)/mia

2009-09-08 | 20:19:07

Ja, å alla lägenheter ä nyrenoverade. Så de ä riktigt fräsch :) Finns inga lediga nu.. Ä bara 6 lägenheter i huset. Dä ä iaf bara hyreslägenheter här :)

2009-09-09 | 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback