Tacooo kväll efter storstädningen



Idag började vi dagen med att titta på lägenheten,
men nej de va inget för oss våran är sjukt mycke finare :)
tycker om våran så mycke, om den bara kunde vara lite större!
Men kul att träffa jocke en sväng och prata lite, det var trevligt.
Sedan åkte vi hem och magnus började tvätta och jag började
stor städa, så skönt att städa, eller inte att städa men efter man ha städat ;p
älsklingen lagade tacoo sen så tvingade jag han att se top model me mig :p
men de va ju gamla avsnitt? trode de skulle vara nya ju ? kanske jag som
ha uppfattat fel ? nu ska vi städa klart ha sovrummet kvar, gå ut me en massa skräp
och lite saker på vinden sedan så bli de nog ti å sova börjar 9.00 imorron.

Ja imorgon är det ny vecka, det går fort
alltså snart är dej JUL AFTON ;) hehe
nära men sommaren va kort i år tycker jag, bra att
det snart är vinter för då är det bara ännu närmare nästa sommar ...
längtar redan ti sommaren igen. Och imorgon åker chefen utomlands
jäkla fuskigt, men vi har varken tid eller pengar för de nu, men
när magnus får jobb då ska vi allt åka, bara vi två mysigt.




Ne nu ska jag ut och slänga skräp puss på er...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback