There once was a little gilr who.....



Idag har jag jobbat och vi har tvättat jätte mycke tvätt hade vi,
vare ute och gått och nu tittar vi på true blood, rätt bra serie
va inte så bra från början men nu ä den bra :)
medans vi väntar på att idol ska börja.

I helgen va det super mysigt var hemma i nyland jag och magnus
hela helgen, va med familjen firade pappa och åt tårta,
vi såg på båda dom nya "Johan falk" filmerna
rätt bra faktiskt sen på söndag åkte vi hem och tittade på
Transformers, äntligen gud vad jag har längtat efter att ha fått sett
den, och den va SJUKT bra  älskar dom, jag är ett Transformers fan :)

Jobbade ju i härnösand också på lördag till 16.00
va jätte kul att få vara på en annan butik å få se hur dom har det,
en lite äldre butik än våran men fin, jätte kul va de.

Imorgon är jag ledig då ska vi till sundsvall, jag,
magnus och hans kompis. Jag ska gå lite på stan sen
fixa håret hos linda, längtas.






När jag såg transformers  så kom jag å tänka på
att megan fox har en sjukt snygg tattoo, i like.
är så sugen som jag ha sagt länge men det blir aldrig av,
jag som har presentkort och allt,
vet aldrig vad jag ska göra kan inte bestämma mig.
Man vill ju inte göra nått man ångrar lixom.

"There once was a little gilr who never knew
love untill a boy broke her heart"

lä ju göra sjukt ont på revbenen.

Nu börjar idol,sen säger magnus att vi ska se "Star trek" ikväll också
haha sylor från heros är ju med i den filmen...

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback