Tisdag och ledig





Morron ego bilder, 

I söndas va vi och titta på en lägenhet
en 3a stor med öppenspis and that i like :) ja den va fin men
vi få fundera(?) sedan kom lina och bror på besök

vi drog till city och köpte pizza sen tittade vi på film year 1
den va la bra, väntade mig kanske lite mer men men.

 Igår slutade jag 14.00 då drog jag ut och gick
lång prommis skönt så härligt väder, ska ta en sväng ikväll
också, sen sola en sväng också, men nu ska jag
och darling ut på ärenden.

Just ja idag är det idol och det är den här gången
min pokvänns ex sjunger, i gävle ska de va ni som undrade, Elin heter hon
hon är duktig på att sjunga. :) så hon har ej varit med än iaf.
Så håll utkik ;p imorgon så kommer mamma en sväng till stan
då ska vi fika. Haha gud jag såg "svenska hollywood fruar"
ja vad ska man säga? sjukt kul att se iaf :D

Å vet ni jag bestälde nyss sjukt snygga skor,  lägger upp bilder på dom sedan :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback