Utsatt för tjuvar i sundsvall


Vi var i sundsvall idag och så här såg jag ut idag,
Tröja,bälte och tights allt från Lindex.


Va hos frissan vid 2 tiden innan de va jag på
make up store in handlade lite nytt därifrån.

Blev SUPER nöjd med håret, som alltid när man går till linda.
fick massage och djupgående hårinpakning och te :)
super mysigt att bara ta det lungt och bli om pysslad, i like...
Linda är min frisör "Bobby" kan man säga...

Sedan köpte jag koftan på gina,och skulle gå och möta upp
magnus och dom, när jag kommer på att jag saknar ju en påse,
min make up store påse, jag sprang upp till gina igen fö jag glömde den
i provrummet, kanske tog 4-5 minuter, när jag kom dit va den borta
nån j*vel STAL min påse, ingen lämnade in den i kassan heller,
så dålig stil, förbannad jag blev, nej så jag fick gå och köpa allt nytt igen
inte kul alls, jag sa de till dom på make up store att dom stal min påse
då fick jag 30% på de andra köpet så då blev jag lite gladare iaf :)

Sen åt vi hamburgare p max så klart, och jag hittade ett par skor också, som
jag också fick rabatt på :)
Så nu är jag super glad och nöjd över dagen,
sen så sovde jag nästan hela
vägen hem, jag slapp köra, skönt.
jag hann till och med hem innan idol Erik skulle sjunga, fan han e bäst
ERIK kommer vinna idol, lätt. Han e nog min favvo
just nu :p




Nu ska vi dricka te och mysa i soffan, har sovmorrron imon
men jag jobbar till 21.00 tjej kväll i stan, härligt me lite extra OB :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback