Bästa dagen på länge :)





Det här har nog vare den längasta degen på jobbet ever ;p
jag började 14.00 idag och typ halv två kom Izaya
så jag gat gå på jobbet och lämmna henne med magnus och vara på
jobbet i 4timmar kändes som 12 timmar. Hon sov hela dagen allt var så nytt
men nu är hon pigg, ligger och biter på sin lilla sko. Hon ligger mellan oss i soffan. Goosssigt.

Och ja, jag är allergisk eller det är vad dom säger iaf, eller vad jag har fått höra hela mitt
liv, men det kan jun växa bort för jag tål Izaya hur bra som helst
känner ingenting mår bättre nu än när hon inte va här :) har aldrig
riktigt litat på docktorer jag inte, men
jag tål inte katter och inte korthåriga hundar ju mer hår ju bättre går det.
Och jag är så sjukt lycklig att vi äntligen tisammans har köpt en hund
som jag ha velat haft hela mitt liv....
Och hon är världens sötaste ever.

Vi var även i sundsvall i på tisdag och köte en massa saker till Izaya
lite bilder på de här nedan :) koppel och kojor och en massa saker.







en väska som man kan ha i bilen och sånt :)



OOOHHHH va söt man kan vara. Va bra att du inte känner av henne, men de är ju katter som är värst för dej. Man längtas till att få träffa henne. Vi kommer framöver å hälsar på Er. Ha de så bra alla 3.Kramisar mamma.

2010-05-01 | 09:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback