Jag och ♥ Magnus 3år



Idag har vi haft en helt underar dag, vi har firat våra 3år tisammns hela dagen :)
Började dagen med att träna lite, en springtur, sedan for vi till storsand i norrfälla ;p
så sjukt mysigt älskar att bada i havet varmt va de också.
Vi hade även med oss picnic , mys mys picnic på stranden.
plus att vi hade hela stranden för oss själva, mys mys..
Var en sån fin dag idag hela dagen, sol och bara sol
fattar inte dom som säger att sommaren är slut, ni har fel ;)
för jag har iaf  semester än och vädert är underbart..

The summer is still here
(se bild bevis nedan ;)




Jag trode det stog nudistbad haha ;p












Och Izaya älskade att springa på stranden...







Love♥



Izaya älskar vatenmelon hon med



Haha den här bjuder jag på ;) som jag sa älskar att bada.............








Vi nyss ätit go mat från orren och nu ska vi titta på film och mysa
vi ska se prince of persia, har hört bra om den.
Jaja vi få la se ;)

Puss puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback