Just nu




Sitter på balkongen med Izaya just nu och solar men solen gick i moln men
det är varmt ändå, vi ska snart dra iväg
och fiska.

Sitter och försöker hitta nån billig resa utolands sista
minuten är ju smidigt när man är ledig och kan åka
närsomhelst.


Gud vad dag vild man blir när man är ledig jag brukar aldriga vara de
men nu vet jag inte vad de är för dag eller vad klockan är
och då har verkligen semester  :)
Skulle ner på stan och köpa blekmedel magnus ska göra slingor på mig igen ;)
eller på utväxten även fast den inte är så lång än,  gjorde i sundsvslll för nån månad sen
men det är så långt dit och de kostar typ 1000kr ne magnus är duktig han med,
och billigare blir det.... Men när jag skulle gå ner på stan så minde magnus mig om att det är
lördag och stänger 15.00 ops aja få köpa på måndag istället.

Ne nu kom solen igen Puss puss ....








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback