Göteborgs besök :)

Yes imorron är det nyår
haha fatta att ett år har gått igen, tiden går sjukt fort.....
Vi ska hem till Nyland på fin middag med
catering mat och grejer, mina kusiner från göteborg kommer, så kul
att träffa lite släkt, all min släkt bor så långt bort, Gbg, Stockholm, Nyköping
till å med Australien ;p hehe så dom träffar man ju sällan :(
Så de ska bli kul, ledig och allt är man också, har jobbat nyår
förut men nu är man lite lång ledig igen, ledig, fredag,lördag,söndag
och måndag :D så det känns bra kanske man är frisk till nästa år hehe :p
för på måndag ska jag på gymmet och träna å då vill jag inte
ha hosta och grejer..... Vi funderar på om man kanske ska
åka till sundsvall på söndag eller nått? Lite shopping

Har redan shoppat en massa på gina i övik ;)
lite på rea ;) fick present kort på gina men de har jag nästan redan
shoppat slut på :p







Köpte lite nya underkläder också på h&m, fina :)


fick även fina julklappar några jag måste visa ;)


Ny klocka och Gucci parfym


Presentkort och fotvärmare


Filmer och böcker.....
Och mycke mer......

Super julklappar tack alla :) man kanske ha vare snäll i år ändå haha ;p







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback