? dagens stora frågetecken ?



Jaha ne jag jobbade bara till 18.00 idag så glad jag blev av de
en timme tidigare då kan man hinna göra mycke :)
Fast är man sjuk som jag så är det skönt att bara komma hem och
lägga sig på sängen en stund och vila så det gjorde jag..
Känner mig lite bättre nu faktiskt,  är rätt bra på att kura mig med frukt och vitaminer...
Friskt till julafton är mitt mål.. Nu ska jag fixa naglarna, måla tå naglarna, nobba brynen och
lite sånt som får en att bli piggare när man känner sig fin ;)
sen ska jag dricka te , ligga lite på min spikmatta och sen ska jag sova..
Har en liten sovmorron imon jag börjar 11.00 skööööööönt....


fick paket idag från bybloom.com sjukt bra sida som säljer mycke smink...
är en butik i stockholm....
Bra märken, älskar den sidan, så idag fick jag hem lite nytt :)

Too Faced Primed & Poreless Powder

Primer puder



Helena Rubinstein Magic Concealer


Världens bästa concealer
Mavala Eye-Lite Double Lash Fransnäring

Och ett underbart bra fransserum som jag har på kvällen
gör undervärk verkligen ;)

3 av mina favvo produckter mmm så kul att få nytt....
Ne nu är klockan mycke nu måste jag skynda mig så jag hinner med allt innan
jag ska sova :)

Puss puss



Hej hej! Vet du!

Va konstigt, jag skrev till Mange 22.56 igår och frågade om fransserum juh=)

Och nu när jag gick in här idag så såg jag att du 22.19 skrivit om exakt det=)



Coolt!

Ha en bra dag!

2010-12-22 | 11:57:30

// Frida glömde jag skriva=)

2010-12-22 | 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback