Överkörd av en traktor, rävar på stan och snart Julafton....

Inatt sov jag endast 2 timmar... Ingen höjdare...
ne jag brukar aldrig ha svårt att sova, men ibland händer det
och då ligger man och blir stressad att man måste sova och då
blir det bara värre, sjuk är jag nu också bara så där
vart jag de, on i halsen och jätte ont i ryggen, jobbigt ag hatar att va sjuk
fast vem gillar de hehe ;) ne och jobbat från 10.00 till 19.00 har jag också
så nu är jag sjukt trött, känns som ett en traktor har kört över mig 50ggr
Nu har jag äte en massa frukt, te med ingeföra och halstabletter och tryckt i mig¨
några alvedon så nu ska jag sova, eller snart efteratt  jag har sett pensionärsjävlar
aha så jäkla kul program haha....

När jag gick på jobbet vid halv 9
gick jag förbi konsum och vad kommer då springande
typ en meter framför mig? jo 2 rävar haha vid konsum
hyffsat chockad man blev, dom var inte skabb rävar heller utan jätte fina
ja då vakna jag till iaf :) jajja nog om de, jag jobbar till 19.00 varje dag innan julafton
hoppas man blir lite friskare innan julafton iaf...







bra låt ;) go natt
puss puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback