Prestigeacademy

http://prestigeacademy.com/kladstylist

Min dröm, stylist, kanske man ska börja spara till den
här utbildningen som bara är ett halvår  :)
min största dröm just nu, skulle va sjukt kul....
Utbildningen är i gbg, skulle inte va helt fel de heller
jag bara älskar Göteborg....

Jag har redan gått frisör utbildningen i övik,
men frisör är nog inte riktigt jag, jag vet inte
om jag vill bli bara en vanlig frissör som klipper page på
gamla tanter i stan och rullar permanent,
jag vet inte om de
är tillräkligt kreativt för mig, nej jag vill vara mer än så
jag vill kunna hela köret, hår, make up, kläder
så ja, stylist skulle vara min allra största dröm, om man få ha sånna ? :)
Jo de får man?  .......



Jag vill bli den nya Elin Kling ;p



;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback