They can take tomorrow and the plans we made but they can never tacke yesterday



Yes slutade 15.00 idag sköööönt och imorron är jag ledig...
skönt de inför veckan som kommer jul stress till hundra, fast det är kul också
med mycke folk, det var sjukt mycke folk idag..
Jag gick hem och gick ut på promenad, inte så kallt ute nu utan rätt skönt.
Åå så kul med all snö, mysigt, det är så här det ska va mycke snö till jul de gillas...
Sen så har jag bakat igen och städat lite, så nu ska vi snart laga middag..




Haha dom se väl goda ut? :)
kramforskaka haha ne dom heter inte så, jag vet men
dom heter så om man är från kramfors haha ;)
goda är dom iaf....



Fick min nya helt underbara parfym i veckan kostar bara 199:- för 30ml
bra pris och den luktar så himla gott, de va en tjej på jobbet som hade
den och jag blev kär i den på engång så den gat jag ju köpa :)
Så nu luktar jag vanilj och sockervadd hehe...


Vi hade så trevligt igår mycket god mat,
synd bara att man skulle upp så tidigt i dag och jobba annars
hade man stannat ute ett tag till, nu va de längesen jag va ute och dansade loss...

Imorron blir det sovmorron, träning och solning :)
ska även klä granen va det tänkt ,kul jag älskar julgranar
det är så mys mys....


Puss puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback