Undra vad tomten kommer med imorron?

Hoppas jag får det jag önskar mig allra, allra mest............ ;)



Jag är riktigt nöjd med alla mina julklappar som jag har köpt i år :)
Å så mysigt imorron är det JULAFTON längtat att se kalla och äta all god jul mat
Just nu är det uppesittar kväll med bingo lotto....
Är sjuk än, huvva :( inge kul men de få man ta.....
Nu är jag ju ändå lite jul ledig så då kan man ju vila upp sig lite
innan jag börjar jobba igen den 28 :) sen är det nyår också
gud vad tiden går fort, nytt år och allt.
Vad ska man ha för nyårslöften i år?

♥Jag ska nog stressa mindre iaf.
♥Äta bättre och ta mer hand om mig själv och inte slarva.
♥Bli bättre Cecilia detta år än förra året ;) de brukar jag alltid sattsa på
då brukar det sluta bra....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback