We all have secrets.........



Me and yesterday´s look ;)
ser lite ut som en alien haha de bju jag på ;)

Imorron slutar jag 17.00 skööönt
då ska jag hem och städa lite inför kvällen :)
för då är det idol och middags bjudning här hemma,
då måste de va fin städat..... Jay ska vinna annars blir jag arg
och en arg Cissi är inte att leka med.....
Jag ska ringa som en took, spela roll att de kostar pengar
de ha jag ju ändå råd med nu så som jag jobbar haha skoja..... ;p

Idag så har jag solat :) se på tusan, somnade nästan också haha
är sjukt trött jobbar typ 47 timmar denna vecka lite sömn blir det
tyvär annars hinner man knappt göra nått på kvällen...
Igår såg jag underbara gossip girl i ´m in love
jag bara äääääälskar den serien spännande är den också
.....
Ingen träning idag orkar bara inte idag, ibland få man vila också..
Ne nu ska jag ut med vovven en sväng, skönt med en liten promenad...


Puss puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback