Wonderful life



Posing me



Crazy me


Jaha imorron är det redan torsdag snabbt det går
på fredag ska jag ut och äta med brudarna, mysigt
Och inget idol :( saknar det redan haha kosntigt
men det blir lite som en tradition som så snabbt tar slut....
Träna ska jag kanske också göra lite mjukt så där ;p
jag har en infektion i kroppen så nån hård träning blir det inte....
Men slutar man och har uppehåll så tappar man gnistan så snabbt
för det är ju så skönt att  sitta i soffan men det är tusen gånger skönare
att sitta i soffan efter tränigen så brukar jag tänka....

Så skönt att vara lång ledig till jul det var verkligen längesen
Jag är ledig från 23 till 28 härlig tog semester 2 dagar, hade kvar lite dagar
skönt att få va ledigt men få betalt nice :)

Nu ska jag gå ut me vovven sen tvätta håret
måste göra de ikväll börjar tidigt imorron...

puss puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback