Yesterday is history And tomorrow is a mystery?



Ne nu är de riktigt kallt ute, huvva, nu har man
fått tat fram täckbyxorna och hela köret ;)
annars fryser man ju till is när man går morron promenaden sin....



Å så kul när man får julkort, har fått några men de här är finast än så länge
det är från Magnus bror Jim och hans son Robin så sött...
Jag ska skicka mina julkort imorron så dom hinner fram innan jul...
Då skulle man skicka innan den 16 tro jag dom sa....



Igår va jag ledig sååååå skönt då bakade jag lite och slog in alla julklappar
jag är så duktig i år....



Imorron ska jag på sjukhuset och ta några prover, så jag kan inte sova just nu
så då bloggar jag lite, jag verkligen hatar sjukhus de värsta jag vet
jag hatar lukten jag hatar inredningen, jag hatar allt....'
Man har typ bara dåliga minnen av sjukhus också...
Men de ska nog gå bra ändå positiv som man är :D haha

Ne nu ska jag göra lite te och läsa lite så kanske man blir trött...

Puss puss på er....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback