En stor överaskning.....



En stor kartong som, det var vadå i undrar ni?



Jo våran öppenspis :)







Mycke kartongern blev de i hallen också jobbigt hatar att slänga stora
kartonger ;p så nu har jag och magnus satt ihop den, den blev jätte fin
passae hur bra som hellst. Jag är nöjd, mer än nöjd...
Nu måste vi ha nå fina ljus och grejer ovanpå bara.
Nu måste jag röja undan här hemma, se ju nte klokt ut, ja ni ser ju på bilden.
Sen ska jag sova, ingen träning idag blev det hade jätte ont i huvudet
idag så när jag kom hem vilade jag en stund sen kom ju överaskningen
och då va värken som bortblåst ;) så det blir träning imorron istället efter jobbet.
Men att skruva kanske ger lite muskler de med :)

Puss puss och go natt



Va fint de blev. Passar ju jättebra hos Er.Ni har jättemysigt :)

2010-02-08 | 22:13:48

åh va fint det blev=) undrar var du har köpt den och vad kostar den? ni verkar ha det jättefint=)

2010-02-09 | 21:36:28

Riktigt fint, mysigt :)

2010-02-09 | 21:39:43

Hej,tack ja den är jätte fin,

vi har köpt den i från ellos.se

finns även som en hörn variant, och den

går att elda i utan eld utvekling :)

den kostar runt 3000:- rätt dyr men lätt värt priset. Jag passade även på när dom hade en rabatt ute.

Då blev det lite billigre ;)/Cecilia

2010-02-09 | 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback