Fika och shopping i Sundsvall





Semlor tycker jag inte om,
men titta dom stora dom sålde längst upp
va int små inte ;p



Men mamma åt en semla iaf :)



Och varm choklad så klart med grädde...



Ingen semla blev de,men nog den godaste
varma macka jag äte :) as god va den, mumms.




Tiitt toka, polisen ha jagat upp nån stakkare i snödrivan...



Jäkla nära trädet va det iaf...



Jag köpte, leggings med nitar på sidorna, ett par till svarta legggings,
en tröja, en as söt blus som jag fick av mamma :) koftan och ett
jätte sött natt linne, ett as snyggt armband
på indiska och ett par hörlurar ja de va väl vad jag hittade,
eller jag skulle kunnat köpt hela H&M as fina käder dom hade där nu vill ha vill ha.
Va på gina också, em hittade inget där ovanligt?! men ne dom hade
inte så mycket fint just nu iaf...

En super mysig dag, verkligen.



Aha okej :) Ja va bra,du kan ju kika ifall ni ha fått in dom idag :) kram

2010-02-17 | 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback