Hamburgare



Yes idag gjorde vi egen hamurgare med eget bakat bröd
gött :) eller inte vi, snarare magnus. Han e duktig han.




Titta coola gamla serietidningar magnus hittade på loppis här i veckan
stålmannen är ju kung :) så snygga omslag.



Jag idag klänning från nelly mina älskade örhängen från gina
armband nytt från indiska ;) älskar guld, till mitt guldblonda hår
passar det bra tycker jag:)



Nu sitter vi och ser lite lätt på melodifestivalen, och jag läser
nya ELLE interiör det var våran julklapp från lindex, :)
kul älskar inrednings tidningar.
Imorron har man en ledig dag sen är det jobb igen
imorron ska jag täna, sola och göra lite sånt söndags grejer ;p
Vi har inget planerat är riktigt less på snön och kylan nu
vill knappt gå ut ;p ti veckan ska jag bjuda magnus på bio
 vi tänkte se Snabba Cash, har läst boken den va ju
rktigt bra. Men det är nästa vecka de.




haha ne ja vet, trodde faktist inte de själv heller men sen sa det bara pang så hade man värsta hänget under armen :p så nu blir det lite armträning, viktigt med snygga armar till sommaren :D

2010-02-20 | 21:26:02

tack vad söt du är cecilia =) så fina bilder på dig i bloggen btw =)

2010-02-21 | 00:20:08

fin du är :D

2010-02-21 | 11:24:37

Hej min härliga dotter.Du är alltid så glad & positiv

man blir så glad i ditt sällskap.Det är härligt !!!

Du blev söt i din nya blus !!! Men du passar i allt!



1000-tals kramar

2010-02-21 | 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback