Hunden gismo och Avatar



Ikväll har vi hunden gismo här :) mysigt
den ska vara här tills imorron, jag tål den jätte bra riktigt kul :)
jag är ju allergisk men mest mot katter, hundar, långhåriga brukar gå bra
 och det är ju en sån jag vill ha
 en liten liten toffs med mycke gos hår :P
Så det är bra och kul att få ha gismo här och testa men än så länge har inget hänt
inte ens en nys :p vi ska ju få en valp, ska bli jätte kul...
Nu är magnus ute och går med hunden medans jag passar maten.
Sen middag idag men det är ju fredag och jag är ledig imorron.



Han saknar kerstin och ligger vid dörren och väntar.



Ikväll är vi nyttiga, vi har laddat upp med lite godis chips och dipp
när vi ska se Avatar, gud va kul har längtas så mycke efter att se den
och kväll händer det. Har hört mycke bra saker om den.
Älskar sånna filmer





Va kul att Gismo trivts hos Er. De är ju jättebra att få vara hundvakt och se om du tål hunden. Den är ju jätte söt. Kram Mamma

2010-02-06 | 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback